Vedení rozhovoru s dětským klientem
Základní informace
Kategorie:
Místa konání:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
- 16. 9.Libušina 594/10
702 00 Moravská Ostrava A Přívoz1 090 Kč / účastníkMám zájem
Ceny kurzů jsou uvedeny včetně DPH
Celkem 1 termínPoptat jiný termín
Popis kurzu
Cílem semináře je seznámit posluchače s tím, jak efektivně vést rozhovor s dětským klientem. Období dětství má z hlediska vývojové psychologie svá specifika, která je důležité poznat právě proto, abychom s dětmi uměli mluvit a naše vzájemná komunikace tak měla požadovaný přínos a vedla k pomoci těm, kteří své potřeby, potažmo problémy, často ještě nedovedou či nechtějí pojmenovat.
Lektor: Mgr. Magdaléna Hulová, sociální pracovnice, pedagog volného času a vychovatel, lektor
Rozsah: 4 vyuč. hod.
Obsahová náplň:
1. Období dětství z hlediska vývojové psychologie
2. Osobnost poradce
3. Nejčastější typy dětských klientů a okruhy problémů, se kterými se můžeme v praxi setkat
4. O komunikaci verbální i neverbální
5. Zásady vedení rozhovoru s dětským klientem
- struktura rozhovoru
- navázání důvěry
- empatie
- prostředí, v němž se rozhovor odehrává
6. Shrnutí, diskuze
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.