Personalista (kombinovaná výuka)
Základní informace
Kategorie:
Místa konání:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
- 1. 3. - 18. 3.Tuřanka 1222/115
627 00 Brno9 990 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Ing. Lenka Podmolíková, MBA
Ceny kurzů jsou uvedeny včetně DPH
Celkem 1 termínPoptat jiný termín
Popis kurzu
Jedná se o kombinovanou formu rekvalifikačního kurzu (48 hod výuky je formou prezenční účasti a 73 hodin výuky je formou distanční – samostudium s pomocí e-learningu) s akreditací MŠMT. Obsahová náplň kurzu je dána standardy Národní soustavy kvalifikací pro profesi Personalista (62-007-N).
Aktuálně platnou akreditaci najdete zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Personalista, která je také součástí kurzu.
Úspěšný absolvent najde uplatnění ve veřejném i soukromém sektoru, v malých, středních i velkých firmách. Personalista plánuje a provádí nábor, přijímání a uvolňování zaměstnanců. Plánuje a připravuje jejich vzdělávání, rozvoj a kariérní růst, hodnotí jejich činnosti, navrhuje způsoby odměňování a řeší problematiku pracovně právních vztahů.
On-line realizace kurzu – aktuální
Podle aktuálních informací je možné realizovat prezenční výuku akreditovaných kurzů formou on-line webináře – viz odkaz na stránky MŠMT – zde . Současně jsou s platností od 22.10.2020 zakázány profesní zkoušky – zde Tato forma výuky je možná i pro účastníky, kteří mají kurz hrazený Úřadem práce jako tzv. zvolenou rekvalifikaci (máme ověřeno a písemně potvrzeno z ÚP v Olomouci).
Aktuální termíny on-line výuky jsou:
Termín | Výuka | Termín | Výuka |
5.11.2020 | od 16:00 do 19:30 (1. blok 16:00 – 17:30, 2. blok 18:00 – 19:30 hod) |
25.11.2020 | od 16:00 do 19:30 |
11.11.2020 | od 16:00 do 19:30 | 27.11.2020 | od 8:30 – 12:00 |
13.11.2020 | od 8:30 – 12:00 (1. blok od 8:30 – 10:00, 2. blok od 10:30 – 12:00) |
3.12.2020 | od 16:00 do 19:30 |
20.11.2020 | od 8:30 – 12:00 | 16.12.2020 | od 16:00 do 19:30 |
17.12.2020 | od 16:00 do 19:30 |
Zbývající část prezenční výuky a termín zkoušky by proběhl v lednu 2021.
Pokud by vláda opatření v prosinci uvolnila a byla by možná prezenční výuka, pak bychom se domluvili na konkrétních termínech standardní prezenční výuky a s tím související i termín profesní zkoušky, která musí proběhnou pouze prezenčně – viz odkaz na nařízení MŠMT.
Přístup na e-learningový portál obrdžíte po nástupu na školení - první den kurzu.
Příprava na on-line výuku
Pro online výuku potřebujete jakékoliv zařízení (notebook, tablet, počítač, chytrý telefon) s připojením k internetu, kamerou a mikrofonem. Doporučujeme používat sluchátka s mikrofonem (stačí ta k mobilu).
Pro přehlednost jsme pro vás připravili článek, kde se dozvíte, co všechno je potřeba zkontrolovat nebo si nainstalovat pro on-line výuku. Odkaz na článek je https://centrum-vzdelavani.cz/jak-se-pripravit-na-nasi-on-line-vyuku-pomoci-zoomu/ - prosím, článek si přečtěte a podle návodu si stáhněte aplikaci ZOOM, pokud ji ještě na svém počítači nemáte.
Pokud si nechcete instalovat aplikaci ZOOM, NEMUSÍTE - na webinář se přihlásíte kliknutím na odkaz, který vám zašleme do mailu, a přístup se Vám otevře přímo v okně prohlížeče.
Standardní realizace kurzu
Výuka probíhá v rozsahu 48 hodin prezenční výuky a 73 hod distanční výuky za pomoci e-learningu - většinou 2 dny v týdnu.
Obsahová náplňObsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě
- Orientace v oblasti personálního managementu.
- Organizování vzdělávání zaměstnanců
- Zajišťování náborových činností
- Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců
- Vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO ve firmě
- Organizování kolektivního vyjednávání
- Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti
- Využívání prostředků výpočetní techniky
Získané kompetence:
- Orientace v pracovněprávní problematice, dokumentaci, archivaci atd.
- Tvorba personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury.
- Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve firmě.
- Zpracování podkladů pro vedení firmy pro vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců.
- Vytváření programů kariérového růstu a vzdělávání zaměstnanců.
- 18 let,
- ukončené střední vzdělání, střední vzdělání s výučním listem
- základní znalost a dovednost práce na PC (internet, pošta, práce s textem, ...)
- orientace v pracovně právní legislativě – zákoník práce, předpisy upravující mzdy a platy, BOZP, PO, atd.,
- orientace v typech organizačních struktur, včetně pravomocí statutárních orgánů a vedoucích zaměstnanců.
- principy identifikace obsahu činnosti profesí ve firmě - zpracování profesiogramu,
- principy zajišťování normativního vzdělání a dalšího odborného a profesního vzdělávání,
- principy kariérového růstu zaměstnanců ve firmě,
- principy odměňování, včetně nastavení podmínek pro bonusy a prémie,
- orientace v Národní soustavě kvalifikací a Národní soustavě povolání,
- principy kolektivního vyjednávání a tvorby kolektivní smlouvy.
- aplikovat znalosti z pracovněprávní legislativy – připravit a aktualizovat pracovněprávní dokumentaci (pracovní smlouvy, mzdové výměry, vnitřní směrnice, pracovní řády, dokumentaci k pracovně lékařským prohlídkám, BOZP, atd.),
- zajistit administrativu a pracovně právní dokumentaci, vést osobní složky zaměstnanců, archivace,
- zpracovat popisy pracovních míst (profesiogramů),
- připravit podklady pro analýzu vzdělávacích potřeb včetně návrhu forem a metod výuky,
- připravit a zorganizovat školení pro zaměstnance (normativní kurzy, kurzy a školení dalšího vzdělávání, …),
- připravit podklady pro plánování lidských zdrojů a náborů nových zaměstnanců,
- využívat pro personální práci a činnosti výpočetní techniku – vytvořit a upravit textový dokument, používat funkce a vzorce v tabulkovém kalkulátoru pro zpracování podkladů, včetně vytvoření grafu z hodnot v tabulce, vytvořit a upravit prezentaci, vyhledat informace na internetu, pracovat s elektronickou poštou.
Zkouška profesní kvalifikace Personalista (62-007-N)
Poznámka:
V případě, že budete chtít uplatnit úhradu profesní zkoušky pro odečet od základu daně v souladu se Zákonem č. 586/1992 Sb. Zákon České národní rady o daních z příjmů, § 15 - Nezdanitelná část základu daně, odstavec 8), je nutné o této skutečnosti informovat předem před vystavením daňového dokladu. Cena kurzu a zkoušky bude na dokladu rozdělena a celková částka se pak zvýší o 21 % DPH z ceny zkoušky!
Výstupní dokladPotvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.