ITIL 4 Intro™
Základní informace
Kategorie:
Místa konání:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
- 12. 1.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 9. 2.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 9. 3.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 14. 4.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 5. 5.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 1. 6.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 13. 7.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 17. 8.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 7. 9.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 13. 10.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 16. 11.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný - 15. 12.Na Florenci 35
11000 Praha0 Kč / účastníkMám zájemŠkolitelé: Jiří Pilný
Ceny kurzů jsou uvedeny včetně DPH
Celkem 12 termínůZobrazit další termíny Poptat jiný termín
Popis kurzu
Přestavení kurzu ITIL4 Intro
ITIL4 Intro je doslova evolucí v oblasti IT Service Managementu. Zvládne i ty nejnáročnější IT projekty a manažerské výzvy v dobách agilního řízení, cloudových služeb a digitalizace. ITIL 4 framework je výkonný, agilní a podporuje standardy jako je DevOps, Lean IT a přitom si nechává to nejlepší z "best practice" IT Infrastructure Library.
Cílová skupina
- CIO
- IT & Change Managers
- Agile / Waterfall Project Managers
- Manažerům zodpovědným za smlouvy a SLA
- Enterprise Architekti, IT Consultant, Development
Cíle kurzu
- V čem se liší od ITIL v3?
- Co přináší 7 klíčových principů ITIL 4?
- Proč potřebujete SVS (Service Value Chain)?
- Jaké benefity přináší 4 dimenze IT Service Managementu?
- Proč má smysl investovat do školení, upgradu metodiky a certifikace ITIL 4
Přínosy
S novou metodikou IT Service Managementu získáte komplexní IT / Digital / Operation framework, kterým vyřešíte dodávku i provoz jakýchkoliv produktů a služeb.
ITIL 4 Update je něco, co povznese vaše IT oddělení na nový strategický level. Pomocí nových 7 Principů, Service Value Chain a dalších novinek si získáte a upevníte klíčovou roli v byznysové i strategické úrovni organizace. Po absolvování tohoto úvodu budete novou verzi chtít.
Certifikace
ITIL® Intro™ (Certificate of Attendance) vydaný ATO (Accredited Training Organisation) TAYLLORCOX potvrzuje absolvování základního manažerského kurzu, pod vedením certifikovaného trenéra.
- Bez certifikační zkoušky
- Váš první ITIL 4 certifikát
- Manažerský úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL 4 (update)
- Tento kurz je nepovinný a můžete rovnou absolvovat navazující ITIL 4 Foundation
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.