Smluvní podmínky pro vkládání inzerce do databáze serveru evzdelavani.cz
(dále jen "Podmínky")
1. Obecná ustanovení
- Společnost evzdělávání.cz, a. s., se sídlem na adrese Kakosova 1188/3, Řeporyje, 155 00 Praha 5, IČ 04641591, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C vložka 251319 (dále jen „Provozovatel“), je provozovatelem internetového serveru evzdelavani.cz (dále i jako „Server“) , dostupného na adrese (URL) http://www.evzdelavani.cz (dále jen „Služba“).
- Provozovatel je oprávněn poskytovat přístup k uživatelskému rozhraní Služby (dále jen „Zóna“) sloužícímu pro vložení a editaci jednotlivých inzerátů a reklamy vzdělávacích produktů.
- Objednatelem placené inzerce (dále jen „Objednatel“) je fyzická či právnická osoba objednávající přístup do Zóny, jejichž prostřednictvím lze zadávat jednotlivou inzerci a reklamu na stránkách Služby.
- Služba podléhá dle rozhodnutí Provozovatele úhradě, a to dle Ceníku služeb umístěného na adrese (URL) https://evzdelavani.cz/cenik
- Objednatel souhlasí se zasíláním novinek na e-mail, který uvádí v registraci.
2. Rozsah a obsah předmětu plnění
- Přístup do Zóny je umožněn na základě registrace. Registrace je zdarma, zveřejnění informací o společnosti, lektorovi, inzerce či zakoupení jiného reklamního prostoru podléhají úhradě dle Ceníku služeb.
- Smluvní vztah vzniká úhradou pro forma faktury za objednané služby. Objednané služby se platí dopředu na 3 měsíce, nebo rok dle Ceníku služeb. Smluvní vztah vzniká na dobu neurčitou a lze jej vypovědět pouze písemnou formou. Odstoupení se řídí výpověďní lhůtou 3 měsíce. Výpověď musí být učiněna písemně a počíná běžet dnem doručení provozovateli.
- Objednatel je oprávněn svou registraci kdykoliv zrušit, a to prostřednictvím žádosti odeslané formou e-mailové zprávy adresované na adresu [email protected]. Do hlavičky („subjekt“) takovéhoto e-mailu uvede „Žádost o zrušení registrace“. Zrušením registrace nevzniká právo na vrácení poplatku dle Ceníku služeb a finanční vyrovnání se řídí dle pravidel výpovědní lhůty.
- Inzerce zveřejňovaná Objednatelem prostřednictvím Zóny je zpřístupněna všem uživatelům celosvětové počítačové sítě Internet, a to prostřednictvím serveru evzdelavani.cz, jakož i jiných určených internetových serverů Provozovatele či jeho smluvních partnerů.
- Pro přístup k Zóně slouží login (e-mail) a heslo. Objednatel není oprávněn tyto údaje zpřístupnit třetím osobám či se pokoušet o neoprávněný přístup a neoprávněnou manipulaci s daty na Službě. V případě takovéhoto jednání Objednatele je Objednatel plně odpovědný za případné zneužití Zóny a/nebo za zneužití svého uživatelského jména a/nebo hesla.
- Veškerá data zadává Objednatel do Zóny na vlastní účet a náklady v souladu s pokyny Provozovatele (zejména níže specifikovanými „Pravidly inzerce“) a nastavenou technickou konfigurací. Objednatel nesmí zejména ohrozit technickou funkčnost Zóny. Objednatel je oprávněn v rámci Zóny zadávat, upravovat a jinak editovat vlastní nabídku kurzů, tj. kurzů, které sám realizuje, nebo kurzů, které je oprávněn nabízet na základě uzavřených zprostředkovatelských a/nebo podobných smluv s příslušnými vlastníky daných kurzů. Objednatel není především oprávněn automatickými prostředky stahovat jiné nabídky kurzů než jeho vlastní.
- Za obsah a pravdivost uváděných údajů je zodpovědný výlučně Objednatel.
- Dále se zavazuje, že nebude Provozovatele činit zodpovědným za jakékoliv právní nároky třetích stran, které vzniknou na základě zveřejnění Objednatelem zadaných dat prostřednictvím Zóny, a případné nároky, jež Provozovateli vzniknou z titulu takovéhoto jednání třetích osob v příčinné souvislosti s jednáním Objednatele, odškodní.
Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout zveřejnit či smazat jakékoliv údaje, pokud:
- jsou v rozporu s právním řádem České republiky,
- jsou v rozporu s dobrými mravy, případně ohrožují veřejný pořádek,
- svým obsahem odporují zájmům Provozovatele či jsou v rozporu s těmito Podmínkami či níže uvedenými Pravidly inzerce.
- Provozovatel není povinen archivovat inzerci v Zóně.
- Objednatel stvrzením těchto Podmínek souhlasí s tím, že je Provozovatel oprávněn zasílat Objednateli informační materiály týkající se provozu Služby nebo služeb souvisejících, jakož i o produktech třetích osob.
3. Finanční podmínky
- Provozovatel je oprávněn požadovat platbu předem.
- Provozovatel vystaví Objednateli za každou objednávku proforma fakturu. Tuto zašle e-mailem na kontakt zadaný Objednatelem.
- Vložená inzerce je poprvé zveřejněna až dnem úhrady úplaty za registraci, kterým je den připsání fakturované částky na účet Provozovatele. Tímto dnem současně započíná běh stanoveného období objednávky.
- Provozovatel se zavazuje Objednateli vystavit fakturu-daňový doklad do 15 dnů po připsání fakturované částky, na účet Provozovatele.
- Provozovatel je oprávněn nezveřejnit inzerci Objednatele v případě neúplně uhrazených plateb či při nemožnosti identifikace platby (neuvedení variabilního symbolu). Provozovatel je oprávněn k pozastavení či odmítnutí objednávky v případě, že eviduje dlužné částky Objednatele po splatnosti i na jiných službách či produktech poskytovaných Provozovatelem.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu cen Služby. Tyto změny sdělí Provozovatel Objednateli emailovou zprávou s měsíčním předstihem před účinností takovýchto změn. V případě změn produktového portfolia, k němuž si Provozovatel vyhrazuje právo, je však povinen Objednateli vrátit již přijaté úhrady za nerealizované služby, případně nabídnout adekvátní protiplnění.
4. Reklamace
- V případě pochybení na straně Provozovatele je Objednatel v rámci reklamačního řízení oprávněn požadovat přiměřenou náhradu. Objednatel je oprávněn reklamaci učinit písemně, autorizovaným e-mailem nebo faxovou zprávou.
- Lhůta pro uplatnění reklamace je 14 dní ode dne, kdy Objednatel zjistil nebo mohl zjistit pochybení Provozovatele.
- Pochybením na straně Provozovatele se rozumí nefunkčnost Služby, která se týká potvrzené objednávky Objednatele, a to po dobu delší než 6 hodin bez přerušení v průběhu kalendářního dne.
- Za pochybení na straně Provozovatele se nepovažují zejména výkyvy v návštěvnosti jednotlivých serverů Provozovatele.
- Námitky vůči vystaveným fakturám, které by měly za následek omezení práva na vznik pohledávky Provozovatele vůči Objednateli, je povinen Objednatel uplatnit u Provozovatele písemně a do 7 dnů po doručení faktury.
5. Závěrečná ustanovení
- Otázky těmito Smluvními podmínkami neupravené se podpůrně řídí příslušnou právní úpravou, a to zejména zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů.
- Jakékoliv užití obsahu Serveru, popř. jeho částí, Objednatelem jiným způsobem než pro účely, k nimž je Server určen, zejména jakékoliv šíření obsahu Služby, je zakázáno. Jsou zakázány jakékoliv zásahy do technického nebo věcného obsahu Služby. Právo zhotovit záložní kopie materiálů obsažených v Serveru pro osobní potřebu v souladu se všeobecně závaznými právními předpisy není tímto ustanovením dotčeno. Jakékoliv jiné reprodukce nebo úpravy prováděné jakýmkoliv mechanickým nebo elektronickým způsobem bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele jsou zakázány.
- Dojde-li ke změně jakýchkoliv fakturačních údajů a kontaktních osob jak u Objednatele, tak u Provozovatele, jsou smluvní strany povinny se o tom vzájemně neprodleně informovat. 4. Veškeré písemnosti zasílané poštou se považují za doručené 5. dnem po jejich prokazatelném odeslání, a to i v případě, že druhá strana odmítla písemnost převzít, nebo v případě, že zásilka byla uložena na poště a druhá strana si zásilku nevyzvedla.
- Provozovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit tyto Podmínky i bez předchozího souhlasu Objednatele, a to tím způsobem, že zveřejní jejich poslední nové a úplné znění na stránkách Služby. Takovým zveřejněním vstoupí nové znění Podmínek v účinnost, pokud není v Podmínkách stanoveno datum pozdější. Upozornění na skutečnost, že došlo ke změně Podmínek, bude na Serveru zveřejněno nejméně po dobu jednoho měsíce ode dne, kdy nové znění Podmínek vstoupí v účinnost. V případě, že Objednatel nesouhlasí s ustanovením nových smluvních podmínek, může vypovědět registraci a v tomto případě mu náleží vrácení poměrné části úhrady za registraci.
- Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. června 2010.
Pravidla inzerce
1. pravidla inzerce
- Systém je určen pro samoobslužné vkládání, správu a zveřejňování inzerce, před vstupem do systému se musí Objednatel přihlásit. K přihlášení slouží e-mail a heslo.
- Inzertní obsah je přijímán v českém jazyce, s diakritikou a celkově v souladu s platnými pravidly českého pravopisu.
- Příslušné zobrazené URL musí odpovídat doméně cílového URL. Stránka, na kterou je přesměrováno, musí být funkční a obsahově synchronní, ze stránky musí být možnost vrátit se jediným kliknutím na tlačítko zpět. Na Službě nebudou zveřejňovány odkazy na inzertní servery se stejným zaměřením jako Služba.
- Objednatel se zavazuje zařazovat inzeráty do odpovídající rubriky a co nejrychleji aktualizovat inzeráty, když dojde ke změně jejich stavu nebo údajů v nich uvedených.
- Objednatel se zavazuje zařazovat odpovídající údaje do správných kolonek a míst k tomu určených a nezveřejňovat žádné kontaktní informace na osoby, firmy nebo webové stránky mimo tato místa.
- Objednatel se zavazuje v prezentované nabídce či poptávce poskytovat informace pravdivé, a to včetně finální tržní ceny, DPH.
- Objednatel nebude vkládat či importovat do databáze identické nabídky s různou nebo nulovou cenou či drobnými odchylkami popisu.
Provozovatel si vyhrazuje právo kontroly obsahu. V textu inzerátu je vyloučeno: o zveřejnění verzálkami psaných slov (pokud se nejedná o zkratky či názvy, které se oficiálně zapisují pouze verzálkami),
- uveřejnění více než jednoho vykřičníku (před vykřičníkem nesmí být mezera),
- psaní tázacích, zvolacích a rozkazovacích vět,
- několikanásobné opakování slova/fráze, nadměrná interpunkce (tři tečky), „smajlíky“, HTML značky,
- ukončení výčtu výrazy „atd.“ , „a tak dále“, „...“ a jejich ekvivalenty,
- používání superlativů a objektivně neposouditelných zmínek o kvalitě, např: „nejlepší služby poskytované…“,
- obchodní sdělení, reklama či zmínky o konkurenci,
- Provozovatel není povinen sdělovat kritéria řazení (relevance) inzerátů ve výpisu. Provozovatel však zaručuje, že řazení inzerátů je jednotné a plně zautomatizováno pro všechny uživatele systému. Na relevanci pořadí jednotlivých inzerátů mají vliv například datum vložení inzerátu, čas a počet aktualizací, změna ceny, počet vyplněných položek k inzerátu, životnost inzerátů, počet inzerátů, statistika návštěvnosti, věrnostní charakter klienta (délka spolupráce) a další.
- Vkládání inzerce je podporováno z většiny softwarů nebo vlastních aplikací Objednatele. Využití této funkcionality však není součástí placených služeb, a provozovatel tak nenese odpovědnost za aktuálnost či správnost takto do databáze vložených inzerátů.
- Při exportu vybraného souboru z databáze na další místa na Internetu se může popis inzerátů zkrátit či upravit tak, aby odpovídal technické konfiguraci příjemce.
- Provozovatel poskytuje všem platícím uživatelům technickou podporu na [email protected].
- Provozovatel si vyhrazuje právo inzerci kdykoli pozastavit či ukončit, vyřadit inzeráty nebo Objednatele ze systému, odepřít Objednateli přístup na Službu z důvodu závažného porušení některého ustanovení těchto Podmínek anebo z důvodu opakovaného méně závažného porušování.
- V případě obnovení registrace je Provozovatel oprávněn po Objednateli, jehož registrace byla pozastavena či ukončena z důvodu uvedeného v bodech 5–10 nebo 19 Pravidel inzerce těchto Podmínek, požadovat úhradu jednorázového poplatku za obnovu registrace ve výši 20 000 Kč (slovy: dvacet tisíc korun českých).
- S ohledem na zákon č. 480/2004 Sb. o některých službách informačních společností registrovaný uživatel souhlasí se zasíláním aktuálních obchodních informací společnosti evzdělávání.cz, s.r.o.
Obsahem jsou aktuální informace z oboru vzdělávání formou newsletteru nebo mailingu.
Zasílání informačních e-mailů je možné kdykoliv ukončit zasláním e-mailu.
2. pravidla pro využití last moment
- Last moment služba je určena pro kurzy začínající nejdříve 3 týdny před zahájením kurzu.
- Službu lze nastavit automaticky, nebo pro každý inzerát zvlášť. K editaci slouží kalendář, nebo rubrika pro editaci kurzů v Zóně Objednatele.
- Objednatel může mít aktivní každý den 1 inzerát v sekci Last moment.
- Využití služby podléhá úhradě dle Ceníku služeb.