Školení Google Analytics I
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale nic o nich? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, a jejich efektivita je vám neznámá? Naučíme vás porozumět vyhodnocování návštěvnosti webu. Budete umět pracovat s Google Analytics tak, abyste zvládli vyhodnocovat cíle webu a neměli problém se správnou interpretací všech důležitých reportů.
Co se na školení naučíte
- Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
- Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
- Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
- Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
- Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
- Jak odhalit slabá místa vašeho webu
Vše si prakticky vyzkoušíte a naučíte na reálných příkladech.
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.
Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.
Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.
Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.