Osobnostně sociální rozvoj – time management pro pedagogy (8 hodin)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům v MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnáziích, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s oblastí time managementu a jeho problematikou, ukázat jim postupy, jak identifikovat problémové situace a naučit je využívat metody, postupy a strategie napomáhající ke stanovování priorit a efektivnímu využívání času. Praktické využívání time managementu umožní pedagogům ve všech typech škol a školských zařízení pracovat efektivně, výkonně, věnovat dostatek času práci a komunikaci se žáky či studenty a přitom mít dostatečný prostor pro vlastní osobnostní růst a odpočinek.
Akreditace_MSMT-34178_2019-4-1117
- Osobnostně sociální rozvoj – time management pro pedagogy (8 hodin)
Obsah školení
- Co je to Time management a k je dobrý pro pedagoga
- Nejčastější zlozvyky a předsudky
- Přístupy k Time managemetu – 4 generace řízení času
- Identifikace časových ztrát s ohledem na specifika profese pedagoga
- Emoční a organizační nedostatky v práci pedagoga
- Metoda stanovení cílů SMART
- Eisenhowerova matice pro prioritizaci činností pedagoga
- Řízení podle priorit – filtr důležitosti
- Metody hospodaření s časem
Vstupní požadavky
Způsob ukončení
Výstupní doklad
Po úspěšném zakončení kurzu získají absolventi osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.