Osobnostně sociální rozvoj – komunikační typologie pro pedagogy (8 hodin)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s typologií jejich komunikačních partnerů účastnících se a vstupujících do výchovně vzdělávacího procesu. Úspěšný účastník kurzu si dokáže při komunikaci uvědomit možnou chybu v sociální percepci, zná vnější a vnitřní kontext komunikace ve škole a v návaznosti na znalosti typologie jednotlivých osob a individuálních rozdílů v jejich chování umí komunikovat s různými aktéry školy. Kromě toho zná nástroje a možnosti vlastního rozvoje.
Praktické využívání znalostí komunikační typologie a jejich pravidel umožní pedagogům ve všech typech škol a školských zařízení efektivně komunikovat se všemi aktéry školy s ohledem na jejich individuální rozdíly a specifika školní komunikace.
Akreditace MSMT- 10924/2020-3-361
Obsah školení
- Chyby v sociální percepci pedagoga a aktérů školy
- Vnější a vnitřní kontext komunikace ve škole
- Typologie osobnosti - Eysenckův osobnostní dotazník
- Individuální rozdíly v chování
- Jak komunikovat s jednotlivými aktéry školy a přesvědčit je
- Nástroje osobního rozvoje a motivace pedagoga
Vstupní požadavky
Způsob ukončení
Výstupní doklad
Po úspěšném zakončení kurzu získají absolventi osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.