Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji
- Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte vůbec bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním kontaktu. Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích). Vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi "slyšet" a "skutečně naslouchat".
- Určeno pro všechny, kdo komunikují s klienty po telefonu: pracovníky infolinek, call center, asistentky a recepční, obchodníky, personalisty i manažery.
- • principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu při telefonické komunikaci,
- • jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl efektivnější pro obě strany,
- • jak dobře využít aktivního naslouchání při telefonickém hovoru ke zjištění potřebných informací,
- • trénink získaných znalostí a dovedností pro jejich okamžité použití v reálných situacích,
- • otázky, diskuze.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.