Jak připravit kampaně, aby vydělávaly
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
- Cíle a jak je stanovit.
- Data - jaká máte, jaká můžete mít a jak data využít.
- Příprava a plánování kampaně - na co všechno myslet při tvorbě, jak plánovat.
- Měření a vyhodnocování - jak, kdy, co měřit; co a jak často sledovat; jak nastavit reporting, aby byl užitečný aj.
- Multichannel - nejen online kampaně mají vliv na výkon online aktivit, aneb když konverze vypráví příběh.
- Leadmanagement - často podceňovaná aktivita, která dokáže proměnit neúspěšnou kampaň v úspěšnou, ale i naopak.
-
Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
- kontinuální výkonnostní e-commerce kampaň (např. e-shop/ zájezdy),
- kontinuální leadgeneration kampaň (např. prodávám plastová okna),
- kontinuální brandová kampaň,
- akční časově omezená leadgeneration kampaň (např. prodej hypoték).
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.