Tvorba marketingové strategie (workshop - Zoom)
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
První fáze - vstupní analýza (přibližně 80 minut)
• Dokonalá znalost produktu/služby jako nutný předpoklad vytvoření úspěšné strategie
• Analýza trhu
• Datová analýza
• Analýza cílové skupiny
Druhá fáze - definujeme svojí vizi a poslání (přibližně 80 minut)
• Poznání: Kdo jsme a jaké je naše místo ve světě?
• Snění: Kam se chceme posunout, jaký je náš cíl? Jaká je naše vize?
• Učení: Poznáváme svou cílovou skupinu
• Hledání: Hledáme nejlepší způsob, jak oslovit cílovou skupinu a tím i způsob, jak naplnit svou vizi
Workshop - 60 minut
• jako studenti si prakticky vyzkoušíte Poznání a Snění o vlastní značce (nebo značce pro kterou pracujete)
Třetí fáze - strategie versus taktika (přibližně 60 minut)
• Správná taktika jako jediný způsob naplnění strategie
• Vytvořte si svůj bitevní plán a definujte si důležité milníky
• Naučte se správně delegovat
Čtvrtá fáze - exekutiva a metody vyhodnocování (přibližně 60 minut)
• Sebelepší strategie nebude úspěšná bez precizní exekuce
• Jak nápad přetavit v realizaci
• Metody měření a KPI’s, zpětná analýza
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.