Apollo 13™
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Odpočítáváme poslední hodiny do ukončení úspěšného projektu. Nebo neúspěšného? Nenechte si ujít simulaci, která vám ihned a prokazatelně zvýší návratnost investice do vývoje, správy a řízení IT služeb ve vašem IT týmu.
Apollo 13 ITSM pro týmy ITIL® je efektivní nástroj na ovládání IT. Přesto i vy patříte mezi organizace, které investovali do školení svých zaměstnanců, ale nedaří se vám překlopit tyto znalosti do praktických přínosů?Využití "best pratice" vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných stran. A přesně o tom je tato simulace. Na praktických příkladech si vyzkoušíte uplatňování osvědčených postupů ITSM v organizaci.
ITSM simulátor pomáhá týmům- zlepšit komunikaci
- stát se výkonnějším týmem
- využít potenciál agilního řízení
- posílit sounáležitost členů v organizaci
- pochopit vnitrofiremní procesy, vstupy a výstupy
Astronauti jsou na misi 55hodin a 55minut, když se na palubě letadla ozve hlasitá rána. Jedna z nádrží s kyslíkem explodovala a poškodila další palivové články, které jsou primárním zdrojem energie.
Tlak začal klesat. Elektrické napájení záložních akumulátorů má životnost 10hodin. Astronauti jsou ale 87 hodin od domova.Čeká vás nesmírně obtížný, ne-li nemožný boj o život. Obletět s těžce poškozenou lodí Měsíc, vrátit se k Zemi a bezpečně přistát. Pokud nebudete pracovat jako tým, energie a kyslík dojdou dříve, než se dostanete zpět na Zem.
Vítejte v simulátoru APOLLO 13 – ITSM Experience! Cíle ITSM simulaceZávisí na tom, čeho chce vaše organizace dosáhnout, jak vyspělé máte procesy, jaké problémy a požadavky chcete vyřešit. Některé z cílů, kterých v simulaci dosáhneme:
- efektivnější komunikace a spolupráce
- pragmatické a kontinuální zlepšování služeb
- jasně definované, odsouhlasení úkoly, role a odpovědnosti
- jednodušší koordinace osob, procesů, produktů a partnerů
- demonstrace, jak správné nástroje pomáhají řídit workflow a podporují sdílení znalostí
- Organizace chápe ITSM jako složitý implementační projekt, nikoliv jako nástroj neustálého zlepšování IT Service Managementu.
- IT divize je až příliš soustředěna interně, nedokáže se zaměřit na koncové uživatele, resp. business a přínosy, které „best practice“ metodiky, jako je ITIL přináší.
- Až příliš málo pozornosti je věnováno pilířům „ABC“: osobní postoj (Attitude), chování (Behavior) a kultura organizace (Culture). Další chybou je i nedostatečná kompetence realizovat změny.
- Aplikování osvědčených postupů (best pratice) vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných osob v organizaci. Ale chybí nám praktické příklady jak začít.
- Identifikovat oblasti zlepšení pracovních procesů
- Přeložit teorii best practice ITSM dle ITIL do praxe
- Pochopit a prožít přínosy procesního stylu práce na projektech
09:00 – 17:00
V simulaci jsou aplikovány reálné scénáře z mise Apollo 13. Budete pracovat jako tým řídícího centra „Mission Control Center in Houston“. Vaše ITSM mise: Dostaňte zničený modul s posádkou bezpečně zpátky domů.
Díky tomuto scénáři se vy a vaši kolegové naučí využívat všechny přínosy ITSM best practice ITIL. Celá simulace se „hraje“ ve 4 kolech:
Build & launch
- Fitting it all together and making it fly
Earth orbit & lunar approach
- The earth is getting smaller and smaller...
Trans earth coast
- The long journey home
Re-entry and splashdown
- Making it back alive
Tým musí přeložit strategii NASA do „Service Design“ – návrhu služeb pro „Building & Launching“ – vybudování a spuštění a „Maintaining & Supporting“ – správu a podporu mise.
Váš tým musí dle „Service Transition“ převést Apollo 13 do funkční fáze „Service Design“.
Během celé mise bude váš tým čelit mnoha událostem (events), incidentům (incidents) a požadavkům (request) posádky Apollo 13. V první fázi se zaměříte na oblasti, jako je Service Desk, Incident a Problem Management.
V průběhu simulace bude váš tým řídícího centra konfrontován se změnami, požadavky na kapacitu (Capacity Management ), kontinuitu (Continuity Management) a paralelně musíte vyřešit řadu dalších problémů (issue).
Tým musí prokázat, že je schopen dosáhnout dohodnutých strategických cílů a smlouvních požadavků o poskytování služeb (Service Agreements).
V každém kole tým absolvuje následující kroky
- Návrh a zlepšování procesů
- Simulace dohodnutých scénářů
- Monitorování a reportování zainteresovaným
- Neustále zlepšování služeb CSI (Continuous Service Improvement)
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.