VEDENÍ VÝBĚROVÉHO ROZHOVORU - kreativní přístupy a struktury
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Určeno pro personalisty a vedoucí, specialisty, kteří se účastní výběrových řízení.
Příprava na rozhovor s uchazečem
- Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje?
- Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?
- Jak se naladit na posluchače, abychom vytvořili atmosféru důvěry, otevřenosti a klidu, vytvoření takzvaného RAPORTU
- Jak zahájit rozhovor, Struktura 4 MAT
- Jak zahájit rozhovor, Struktura 4 MAT
- Na co zaměřit svoji pozornost aneb z čeho získáváme informace o uchazeči
- Otázkománie aneb umění pokládat otázky – forma otázek (otevřené/uzavřené, pozitivní/negativní), okruhy a oblasti otázek, zvídavé otázky a jak jít více do hloubky
- Kreativní způsoby a struktury dotazování: Logické úrovně, Kolo balance, Škála, 7 statečných otázek, struktura G R O W, Otázky S W O T a jejich obrazová varianta, Zázračná otázka Steva de Shazera ve výběrovém řízení, Závěrečná otázka
- Jak ukončit a zarámovat rozhovor s uchazečem (termíny, follow-up, závazky, jeho otázky…)
- Videotrénink komunikačních dovedností v rámci výběrového rozhovoru
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.