SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky
Základní informace
Kategorie:
Jazyk:
Organizátor:
Detail kurzu na stránce organizatora:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.
Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.
- Základy vyjednávání obecně
- Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
- Příprava na akviziční telefonát
- Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
- Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
- Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
- Zvládání námitek po telefonu a mailu
- Argumentace po mailu a telefonu
- Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
- Umění předejít nedorozumění a konfliktům
- Řešení konfliktů po telefonu
- Telefonická a e-mailová etiketa
Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.