Práce v hybridní organizaci – co přináší kombinace home office a práce v kanceláři (online seminář)
Základní informace
Kategorie:
Management a leadership Koučink a mentoring Office management
Jazyk:
Organizátor:
Termín a místo
Aktuálně nejsou vypsány žádné termíny,
poptejte indiviuální termín.Poptat jiný termín
Popis kurzu
Popis:
- Práce v hybridní organizaci – co přináší kombinace home office a práce v kanceláři (online seminář)
- V roce 2020 jsme zažili nejrozsáhlejší sociální experiment v historii lidstva. Najednou jsme přešli od nutnosti "jít do práce" k nutnosti zůstat doma. Nyní vstupujeme do doby hybridních organizací, kdy zaměstnani kombinují práuci doma a práci v kanceláři firmy. Jak to udělat, aby tento model i ve vaší firmě co nejépe fungoval?
- Uurčeno manažerům firem i zaměstnancům, kteří budou kombinovat práci doma i v kanceláři.
- • specifika tzv. hybridní organizace – výhody i nevýhody,
- • jak organizovat, řídit a motivovat jednotlivé zaměstnance i týmy v hybridním systému,
- • nový role managementu i týmů,
- • jak hodnotit a změnit strukutru práce, týmy i vztahy,
- • jak směřovat k organizaci, která se bude řídit sama.
Chcete se na něco k danému kurzu zeptat?
Zeptejte se nás. Vše Vám zodpovíme.